I když se snažíme, aby naše služby byly co nejlepší, může se stát, že musíte zakoupené zboží reklamovat, zde je návod, jak reklamaci rychle vyřídit:
Zašlete nám e-mail na unitaria@unitaria.cz. E-mail musí obsahovat:

  • číslo objednávky
  • název zboží, kterého se reklamace týká
  • popis zjištěných závad a jejích projevů, případně fotografie
  • Informaci, zda preferujete výměnu zboží, nebo vrácení peněz.

Zaslání reklamovaného zboží
Kupující doručí reklamované zboží poštou na adresu prodejce:
Náboženská společnost českých unitářů, Karlova 186/8, 110 00 Praha 1.
Jestliže reklamace bude oprávněná, náklady spojené se zaslání zboží vám budou uhrazeny na účet dle dohody.
Vyřízení reklamace:
Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.
Prodávající rozhodne o reklamaci nejpozději do 3 pracovních dnů od jejího doručení a vyrozumí kupujícího elektronickou poštou